Logotyp Wisła Płocka S.A.
Oficjalna strona internetowa
WISŁY PŁOCK S.A.


Informacje organizacyjne przed meczem #WPŁPIA

 

W sobotę 22 czerwca o godzinie 16:00 Wisła II Płock podejmie na płycie głównej ORLEN Stadionu MKS Piaseczno w swoim ostatnim meczu w IV lidze. Zachęcamy do zapoznania się z informacjami organizacyjnymi dotyczącymi m.in. wejścia na trybunę, czy odbioru kamizelek FOTO.

1. Dla kibiców udostępniamy miejsca na trybunie wschodniej, w sektorach C3 i C4. Prosimy o zajmowanie miejsc jedynie w wyznaczonych sektorach i nieprzemieszczanie się na inne sektory. Na ten mecz udostępniamy 999 miejsc dla publiczności.

2. Wstęp na mecz jest darmowy, nie obowiązują bilety wstępu.

3. Wstęp na sektor będzie możliwy od godziny 16:00.

4. Dla zmotoryzowanych udostępniamy parking przed ORLEN Stadionem - liczba miejsc ograniczona.

5. Wejście na stadion będzie odbywać się bramami dedykowanymi dla sektorów oznaczonych literą C.

6. W trakcie meczu będzie można skorzystać z jednego kiosku gastronomicznego przygotowanego przez Stadionowa Restaurant & Sports Bar, który znajduje się na trybunie C.

7. Na stadionie obowiązuje całkowity zakaz palenia wyrobów tytoniowych.

8. Odbiór kamizelek FOTO odbywał się będzie przy stoliku spikera, który znajduje się przy linii bocznej na wysokości środka boiska – fotoreporterów prosimy o wejście przez szatnie grup młodzieżowych (wejście od strony boiska krytego zimą balonem) i udanie się przez korytarz do tunelu i drzwi prowadzących na boisko.

9. Dla tych, którzy nie będą mogli pojawić się na ORLEN Stadionie, przygotowaliśmy transmisję na żywo z meczu Wisła II Płock - MKS Piaseczno na naszym kanale YouTube WisłaPłockTV.

10. Kilka minut przed rozpoczęciem spotkania sztab szkoleniowy i drużyna Wisły II Płock zostaną uhonorowani przez Mazowiecki Związek Piłki Nożnej oraz Płocki Okręgowy Związek Piłki Nożnej / MZPN Delegatura Płock za awans do III ligi, dlatego też na trybunie wschodniej C (sektory C3 i C4) prosimy pojawić się kilka minut wcześniej.

 





ZOBACZ TAKŻE:


Właściciel

Sponsor strategiczny

Sponsorzy główni