Logotyp Wisła Płocka S.A.
Oficjalna strona internetowa
WISŁY PŁOCK S.A.

WISŁA BUSINESS CLUB

 

Biznes i sport mają ze sobą wiele wspólnego, zarówno w kontekście motywacji ale również wartości i wizji. Współczesny biznes to nieustanne zmiany, rywalizacja i nowe wyzwania. Liczy się ciągły rozwój, strategia, szybkie reakcje i kontakty. Wszystkiemu przyświeca jeden cel: WYGRAĆ!

Wytrwałość, samodyscyplina i dążenie do celu, silna wola i nastawienie na sukces – to cechy najlepszych biznesmenów, managerów, handlowców oraz … sportowców. Wisła Business Club od kilkunastu lat integruje podmioty, otwarte na współpracę i zapewniające Klubowi WISŁA PŁOCK wsparcie na różnych płaszczyznach.

Współpracę z naszymi Sponsorami i Partnerami opieramy na partnerstwie oraz fundamencie wspólnych wartości i idei, co przekłada się na obustronne, wymierne korzyści wizerunkowe i finansowe. Sponsoring sportu sprzyja tworzeniu i wzmacnianiu pożądanego wizerunku firmy oraz jej produktów i usług. Kreuje i utrwala świadomość marki. Firmy promujące się poprzez sport, są postrzegane jako społecznie odpowiedzialne, nowoczesne, propagujące zdrowy styl życia i wartości związane ze sportem.

Głównym celem WBC jest tworzenie platformy komunikacyjnej dla biznesu, dającej szanse na pozyskiwanie nowych kontaktów, wymianę doświadczeń i promocję. Ważnym elementem projektu jest wzajemne wspieranie się i budowanie relacji. W naszym Business Clubie, firmy są nie tylko Sponsorami, Partnerami klubu, ale też częścią wiślackiej rodziny.

Naszym Klubowiczom oferujemy szeroki wachlarz praw i świadczeń sponsorskich, dopasowanych do indywidualnych oczekiwań i potrzeb.

Dzięki wsparciu naszych Sponsorów możemy nie tylko koncentrować się na wyznaczonych celach ale również angażować we współpracę ze Stowarzyszeniem Sportu Młodzieżowego WISŁA PŁOCK i wiele innych działań z obszaru CSR.

 

Przekonaj się, że warto do nas dołączyć!

Zapraszamy do kontaktu:

Anna Modzelewska

dyrektor działu sponsoringu

telefon: +48 605-877-885

e-mail: anna.modzelewska@wisla-plock.pl

 


Właściciel

Sponsor strategiczny

Sponsorzy główni