Logotyp Wisła Płocka S.A.
Oficjalna strona internetowa
WISŁY PŁOCK S.A.


Melmak i Wisła Płock dalej grają razem!

 

Agencja marketingowa MELMAK pozostanie w gronie sponsorów Wisły Płock. Wygasająca latem umowa została przedłużona o kolejny sezon, czyli co najmniej do 30 czerwca 2025 roku.

To już trzeci rok wspólnej przygody Wisły Płock i agencji Melmak, która nie tylko wspiera klub finansowo, ale także angażuje się w wysiłki marketingowe klubu. Melmak jest agencją typu 360, co oznacza szeroki zakres kompetencji: od Public Relations, przez Digital Marketing i Social Media, po eventy i Trade Marketing. Nasz partner koordynuje wiele projektów dla topowych marek z branży IT/Retail, które oparte są na nabytej przez lata wiedzy, doświadczeniu i określonych celach.

- Kontynuujemy naszą współpracę z Wisłą Płock z radością i dumą. Już rok temu pokazaliśmy, że chcemy być z klubem na dobre i na złe. To dla mnie osobiście także ważne, jako płocczanina i zapalonego kibica klubu od wczesnych lat dziecięcych. Liczę, że w tym sezonie wspólnie uda nam się wrócić do Ekstraklasy – tam jest miejsce Wisły Płock – mówi Adam Kalinowski, właściciel agencji Melmak.

- Współpraca z agencją Melmak jest dla nas niezwykle istotna. Cieszymy się, że wspierają nas sponsorzy, dla których relacje są równie ważne, co aspekty biznesowe. Pewność, że możemy na nich liczyć w każdej sytuacji, jest nieoceniona. Dziękujemy! – dodał Piotr Sadczuk, prezes Wisły.

Oto zakres usług, które oferuje agencja marketingowa MELMAK:

  • Trade marketing: materiały POS, przygotowanie ekspozycji, materiałów i promocji dla klientów;
  • Konkursy i promocje: organizacja począwszy od koncepcji, poprzez przeprowadzenie, aż do wyłonienia zwycięzcy i dystrybucji nagród;
  • Social media: tworzenie strategii social media, a także tworzenie i zarządzanie firmowymi kanałami social media (Facebook, Instagram, TIK TOK, LinkedIn), w tym tworzenie treści, moderacja, promowanie postów;
  • Public Relations: prowadzenie działań PR dla marek, tworzenie strategii komunikacji, doradztwo, prowadzenie biura prasowe, budowa rozpoznawalności marki w mediach;
  • Grafika reklamowa i gadżety: tworzenie ulotek, katalogów, broszur oraz niebanalnych gadżetów reklamowych;
  • Identyfikacja wizualna: zajmowanie się projektowaniem logo, ksiąg marki oraz systemów identyfikacji wizualnej dla Twojej firmy;
  • Influencer marketing: odpowiedni dobór, doradztwo w zakresie kampanii prowadzonych na platformach YouTube / Instagram / TIK TOK.




ZOBACZ TAKŻE:


Właściciel

Sponsor strategiczny

Sponsorzy główni