Logotyp Wisła Płocka S.A.
Oficjalna strona internetowa
WISŁY PŁOCK S.A.


Rozpoczynamy współpracę z Shark Agency

 

Miło nam poinformować, że do grona partnerów Wisły Płock dołącza Shark Agency. Agencja zapewni nam wsparcie m.in. w sektorach sprzedaży, digital marketingu czy sponsoringu.

Shark Agency to agencja marketingowa, specjalizująca się w branży sportowo-rozrywkowej. Pasja, zaangażowanie, transparentność i dbałość o najwyższą jakość, to cechy, które wyróżniają Shark Agency. Firma podejmuje się kreatywnych rozwiązań biznesowych, by sprostać oczekiwaniom klientów. Co więcej, agencja jest również wydawcą największych serwisów o profilu sportowo-rozrywkowym w naszym kraju (np. Ekstraklasatrolls, Futbolnews czy Gram Grubo). Portale każdego dnia dostarczają obszerne informacje związane z bieżącymi wydarzeniami w segmencie sportowo-biznesowym. Treści w każdym miesiącu docierają do przeszło 4 milionów fanów sportu.

- Robimy wszystko, żeby stale rozwijać nasz zespół, odpowiedzialny na co dzień w klubie za marketing, PR oraz sprzedaż. Wiadomo jednak, że budowany obecnie, nowy stadion Wisły Płock to ogromne przedsięwzięcie dla wszystkich pracowników klubu, którzy staną przed zadaniem odpowiedniego "opakowania" obiektu, zadbania o odpowiedni PR, co przełoży się na zadowalające wyniki frekwencyjne i wizerunkowe. Jesteśmy przekonani, że współpraca z Shark Agency przyniesie nam wiele korzyści, a przede wszystkim cennych doświadczeń, które zaprocentują w przyszłości. Cel jest prosty - stały rozwój wizerunkowy Wisły Płock i windowanie jej na jeszcze wyższe szczeble pozytywnego PR-u. - powiedział dyrektor marketingu Nafciarzy Michał Łada.

 

 

- Cieszę się, że możemy nawiązać współpracę z takim klubem jak Wisła Płock, który podobnie jak Shark Agency szuka niekonwencjonalnych rozwiązań i myśli nieszablonowo. Wierzymy w siłę synergii w biznesie sportowym i w to, że wzajemnie nasze podmioty będą skutecznie się uzupełniały możliwościami i kompetencjami. Przed Wisłą Płock stoi duże wyzwanie w obliczu nadchodzącej transformacji wizerunkowej. Debiut na nowym stadionie wymusi za sobą szereg istotnych zmian tj. digitalizacja komunikacji marketingowej i sponsoringowej. To właśnie w tym aspekcie chcemy zbudować razem z Wisłą coś unikalnego w skali całej ekstraklasy. Chcemy być przykładem skutecznej i efektywnej współpracy. To miasto, ten klub i kibice identyfikujący się z Wisłą po prostu na to zasługują - powiedział prezes Shark Agency Maciej Akimow, na co dzień wierny kibic Wisły Płock.

Obecnie największym wyzwaniem jest zbudowanie digitalowej bazy kibiców, a później zaplanowanie całej komunikacji, tak by finalnie przyciągać na trybuny jak największą liczbę kibiców. Drugim w kolejności priorytetem jest pozyskanie kolejnych sponsorów i partnerów, z którymi Wisła będzie mogła dalej się rozwijać. Obie strony gorąco liczą, że uda się im pozyskać również sponsora akademii, która w kolejnych latach z pewnością będzie filarem całego klubu.

- Cieszę się, że nasze działania są widoczne. Dzięki temu możemy poszerzać nasze horyzonty m.in. poprzez nawiązywanie współpracy z kolejnymi partnerami i sponsorami. Tak jest chociażby z Shark Agency. Pozwoli nam to na szersze spojrzenie na tematy sprzedażowe i digitalowe, co wpłynie pozytywnie na nasz dalszy rozwój w różnych dziedzinach - skomentował prezes Wisły Płock Tomasz Marzec.

Wisła Płock i Shark Agency związały się ze sobą roczną umową. Witamy na pokładzie!





ZOBACZ TAKŻE:


Właściciel

Sponsor strategiczny

Sponsorzy główni