Wisła Płock FanShop nadal nieczynne
Od 14 marca sklepy klubowe Wisła Płock FanShop pozostają nieczynne do odwołania. Kibice chcący odwiedzić któryś z naszych stacjonarnych punktów sprzedaży muszą jeszcze przez chwilę uzbroić się z cierpliwość.
Zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Rozwoju, w konsultacji z Głównym Inspektorem Sanitarnym, opublikowanymi 28 kwietnia, dotyczącymi obiektów handlowych podczas stanu zagrożenia epidemicznego, od poniedziałku 4 maja, lokale handlowe w Galerii Mazovia mogą wznowić działalność. Początkowo wyłączone z użytku nadal miały pozostać między innymi: strefy aktywności fizycznej, strefy gier, kina, place zabaw dla dzieci oraz wyspy handlowe. W przypadku tych ostatnich wprowadzono jednak zmiany i będą mogły funkcjonować z podwyższonymi normami bezpieczeństwa. Wyspą handlową jest nasz punkt sprzedaży Wisła Płock FanShop w Galerii Mazovia.
- Jeszcze chwilę wstrzymamy się z otwarciem sklepu klubowego w Galerii Mazovia - powiedział wiceprezes Wisły Płock Tomasz Marzec. - Zmiany w rozporządzeniu zostały wprowadzone w ostatniej chwili i potrzebujemy trochę czasu, żeby dokładnie się z nimi zapoznać i wprowadzić niezbędne zabezpieczenia. Najprawdopodobniej nic nie będzie jednak stało na przeszkodzie, żeby jedno z naszych stacjonarnych stoisk Wisła Płock FanShop otworzyć w przeciągu kilku najbliższych dni. Jednocześnie przypominam, że wszyscy nasi sympatycy cały czas mogą dokonywać zakupów w sklepie internetowym, do czego gorąco zachęcam - dodał.
Do Waszej dyspozycji pozostaje sklep internetowy sklep.wisla-plock.pl, gdzie zakupów online możecie dokonać bez żadnych problemów. Czas realizacji zamówień to 2-5 dni roboczych, a w przypadku maseczek ochronnych być może nieco dłużej. Przypominamy, żeie ma możliwości odbioru osobistego zamówień.
O planowanym ponownym otwarciu sklepu Wisła Płock FanShop w Galerii Mazovia poinformujemy w oddzielnym komunikacie.