Logotyp Wisła Płocka S.A.
Oficjalna strona internetowa
WISŁY PŁOCK S.A.


Informacje dla karnetowiczów

 

W związku z przerwaniem rozgrywek PKO BP Ekstraklasy oraz zbliżającym się wielkimi krokami powrotem ligi w ostatni weekend maja, jednak bez udziału publiczności na trybunach, prezentujemy informacje dotyczące posiadaczy karnetów na mecze Wisły Płock w sezonie 2019/2020.

Wszystkie osoby, które są w posiadaniu biletów okresowych na sezon 2019/2020, zgodnie z wcześniejszą zapowiedzią do 25 czerwca 2020 otrzymają od nas Ekstra KOD, na drugi miesiąc darmowego korzystania z nowej aplikacji CANAL+. Przypominamy, że Ekstraklasa i kluby rozpoczęły niedawno akcję: "Ty Wspierasz, My Dziękujemy". Rejestruj się kiedy chcesz na stronie Canal+ i oglądaj wszystkie mecze na żywo przez miesiąc bez opłat, już od 27. kolejki PKO BP Ekstraklasy, która rozpocznie się 29 maja! Nafciarze wracają do gry meczem z Koroną Kielce (niedziela 31 maja godz. 12:30). 

– Jedną z części składowych rekompensaty dla osób, które zakupiły u nas karnety, będzie akcja organizowana przez Ekstraklasę i Canal+, czyli każdy z posiadaczy karnetów dostanie specjalny kod, dzięki któremu będzie mógł oglądać do końca sezonu Ekstraklasę za darmo w telewizji. W to weszła większość klubów naszej ligi. Aczkolwiek my chcemy jeszcze w inny sposób do tego podejść. Mamy opracowane parę wariantów takich rekompensat. U nas liczba karnetów nie jest olbrzymia, nie jest tak wielka, jak w Lechu, Wiśle Kraków czy Legii, naturalnie nasz zasięg jest mniejszy, ale jest to też liczba spora i nie chcemy tych ludzi zostawiać z samą propozycją Ekstraklasy i Canal+. Chcemy zrobić coś więcej. Tylko, że na chwilę obecną jeszcze się wstrzymujemy, bo różne chodzą głosy i istnieje prawdopodobieństwo, że kibice wrócą na stadiony jeszcze w tym sezonie. Nie chcielibyśmy doprowadzić do sytuacji, w której zaczęlibyśmy oddawać pieniądze karnetowiczom, a zaraz okaże się, że mogą wejść na stadion, bo jakieś obostrzenia zostałyby zdjęte. Ciężko przewidzieć, jak będzie to wyglądało za tydzień czy dwa, więc chcemy przetrzymać to jak najdłużej można, żeby o niczym nie decydować przedwcześnie. Mogę tylko zapewnić, że wszystkie osoby, które zakupiły karnety będą mogły oczekiwać odpowiedniej rekompensaty od klubu. Postaramy się, żeby byli zadowoleni. Inna sprawa, że wszyscy najchętniej po prostu przyszliby na mecz, ale niestety na razie to nie jest możliwe. Szanujemy tych ludzi, bo wydają swoje pieniądze, dlatego wstrzymujemy się jeszcze z decyzjami - powiedział w rozmowie z Weszło rzecznik prasowy Michał Łada.

Jednocześnie każdego posiadacza karnetu prosimy o wysłanie do klubu wiadomości drogą mailową na adres sklep@wisla-plock.pl. W informacji prosimy zawrzeć imię i nazwisko oraz sektor, rząd i miejsce wykupionego karnetu. W późniejszym terminie ułatwi to nam kontakt z wszystkimi zainteresowanymi. 

 

O kolejnych udogodnieniach będziemy natomiast informować w oddzielnych komunikatach.





ZOBACZ TAKŻE:


Właściciel

Sponsor strategiczny

Sponsorzy główni