Logotyp Wisła Płocka S.A.
Oficjalna strona internetowa
WISŁY PŁOCK S.A.


W piątek rusza sprzedaż biletów na #WPŁARK

 

Sobota 20 czerwca będzie wyjątkowym dniem dla wszystkich kibiców Nafciarzy. To własnie wtedy, punktualnie o godzinie 15:00 rozpocznie się starcie Wisły z Arką Gdynia, które z perspektywy trybun będą mogli obserwować również płoccy fani.

Na ten moment Nafciarze czekali od 3 marca, kiedy po raz ostatni było im dane wspierać swoją drużynę na Stadionie im. Kazimierza Górskiego. Późniejsze wydarzenia związane z pandemią koronawirusa COVID-19 wstrzymały nie tylko piłkarskie widowiska na całym świecie, ale i wszystkie wydarzenia kulturalne i rozrywkowe. Działania były oczywiście całkowicie uzasadnione, wszystko podyktowane było naszym bezpieczeństwem.

Czy najbliższa sobota będzie dniem, po którym wszyscy będziemy mogli powiedzieć, że powoli wracamy do normalności? Na to pytanie nie ma jednoznacznej odpowiedzi, jednak gorąco wierzymy, że sytuacja będzie stabilizować się na tyle, by wszystkie pozostałe mecze w sezonie 2019/2020 oraz kolejnym odbyły się wraz z kibicami.

W związku z pracami przygotowawczymi pod długo wyczekiwaną modernizację naszego obiektu byliśmy zmuszeni wyłączyć z użytkowania całą trybunę wschodnią oraz część zachodniej. Do dyspozycji kibiców na najbliższe spotkanie będą sektory SR, G, H oraz LH. Łącznie przeznaczyliśmy dla Was 750 miejsc, co aktualnie stanowi 25% ogólnej pojemności naszego obiektu.

Do czwartku zarówno osoby, które zakupiły karnet na sezon 2019/2020 (575 miejsc), jak i członkowie SSKWP (75) i sponsorzy (100) mogły za pośrednictwem wiadomości e-mail poinformować nas o chęci uczestnictwa w sobotnim meczu. Od piątku z kolei rozpocznie się internetowa sprzedaż niewykorzystanych biletów.

Liczba biletów jest ograniczona, stąd gorąca prośba o sprawne zaopatrywanie się w wejściówki na sobotnie spotkanie. Zainteresowane osoby proszone są o wejście na stronę internetową wislaplock.kupbilety.pl, gdzie od piątku od godziny 12:00 będzie prowadzona sprzedaż internetowa.

 

fot. Piotr Kucza / 400mm.pl





ZOBACZ TAKŻE:


Właściciel

Sponsor strategiczny

Sponsorzy główni